We współpracy z Nvclab.pl przygotowałyśmy Masterclass pod powyższym tytułem. Poniżej opis czym jest masterclassa jak i link do sklepu Nvclab.pl, gdzie można nabyć do niej dostęp.
Masterclassa to:
:: teoretyczny wstęp
:: nagranie video trenerek Emilii Kulpy-Nowak (NVCLab.pl) i Magdaleny Sendor – certyfikowanych trenerek NVC o długości 1h
:: ćwiczenie w PDF, które rozkłada sytuację na kilka kolejnych etapów i pomaga się przygotować do podobnych sytuacji w przyszłości (ćwiczenie jest omówione na nagraniu video).
Obsługa klienta może nieść wyzwania, szczególnie, gdy klienta jest zdenerwowany, krzyczy, mówi słowa, które nas obrażają lub są przekleństwami. To się czasami zdarza.
:: Czy to jest informacja zwrotna na temat naszej pracy?
:: Czy takiego klienta warto przepraszać?
:: Przyjąć zwrot?
:: Dać gratis?
:: A może przeciwnie – odpowiedzieć krzykiem i jasno postawić nasze granice?
W masterclasie „Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć? ” możesz pogłębić ten temat. W nagraniu dostaniesz garść wiedzy i poprowadzimy Cię w ćwiczeniu, byś lepiej mogła/ mógł odpowiedzieć sobie na pytania:
:: o czym/ o kim krzyczy zdenerwowany klient?
:: jak wydobyć głębszy sens ukryty w słowach klienta i jego potrzebę?
:: co można powiedzieć, by rozładować napięcie?
:: dlaczego klient tak krzyczy, skoro chodzi tylko o… (fakturę, drobnostkę, termin dostawy itp)?
:: jak się nie „podkładać” klientowi i nie dodawać emocji tej rozmowie?
:: jak zadbać o siebie w takiej rozmowie?
Masterklasa to głębsze wejście w temat. To coś więcej niż webinarium. Tutaj pogłębisz temat radzenia sobie z odmowami oraz zaprosimy Cię do ćwiczenia. Ćwiczenie ma postać PDF, a nagranie video poprowadzi Cię przez teorię, przykłady i ćwiczenie.