Masterclass – Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć

We współpracy z Nvclab.pl przygotowałyśmy Masterclass pod powyższym tytułem. Poniżej opis czym jest masterclassa jak i link do sklepu Nvclab.pl, gdzie można nabyć do niej dostęp.

Masterclassa to:
:: teoretyczny wstęp
:: nagranie video trenerek Emilii Kulpy-Nowak (NVCLab.pl) i Magdaleny Sendor – certyfikowanych trenerek NVC o długości 1h
:: ćwiczenie w PDF, które rozkłada sytuację na kilka kolejnych etapów i pomaga się przygotować do podobnych sytuacji w przyszłości (ćwiczenie jest omówione na nagraniu video).

Obsługa klienta może nieść wyzwania, szczególnie, gdy klienta jest zdenerwowany, krzyczy, mówi słowa, które nas obrażają lub są przekleństwami. To się czasami zdarza.

:: Czy to jest informacja zwrotna na temat naszej pracy?
:: Czy takiego klienta warto przepraszać?
:: Przyjąć zwrot?
:: Dać gratis?
:: A może przeciwnie – odpowiedzieć krzykiem i jasno postawić nasze granice?

W masterclasie „Jak obsłużyć wkurzonego klienta i samemu się nie wkurzyć? ” możesz pogłębić ten temat. W nagraniu dostaniesz garść wiedzy i poprowadzimy Cię w ćwiczeniu, byś lepiej mogła/ mógł odpowiedzieć sobie na pytania:

:: o czym/ o kim krzyczy zdenerwowany klient?
:: jak wydobyć głębszy sens ukryty w słowach klienta i jego potrzebę?
:: co można powiedzieć, by rozładować napięcie?
:: dlaczego klient tak krzyczy, skoro chodzi tylko o… (fakturę, drobnostkę, termin dostawy itp)?
:: jak się nie „podkładać” klientowi i nie dodawać emocji tej rozmowie?
:: jak zadbać o siebie w takiej rozmowie?

Masterklasa to głębsze wejście w temat. To coś więcej niż webinarium. Tutaj pogłębisz temat radzenia sobie z odmowami oraz zaprosimy Cię do ćwiczenia. Ćwiczenie ma postać PDF, a nagranie video poprowadzi Cię przez teorię, przykłady i ćwiczenie.

Możesz ją nabyć tutaj.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.