BLOG

Zespoły jak i ludzie wciąż ewoluują.

Temat turkusowych organizacji opartych na samodzielności i odpowiedzialności każdego członka, nabiera popularności i budzi coraz większe zainteresowanie w różnych typach…

Brzmisz sztucznie z tym twoim NVC

W czasie warsztatów NVC w życiu zawodowym przyszła do nas metafora od uczestniczki na temat bycia naturalnym, praktykując proces Porozumienie…

Mediacja też do małych spraw

Przekonanie, że mediacje są od wielkich spraw, spotykam pracując z Klientami. W efekcie o mediatorze myślimy, gdy się już wali…

Postęp zamiast perfekcji

Chcę się z Wami podzielić krótkim filmem, w którym prof. Andrzej Blikle opowiada o tym, jak stworzył turkusową firmę. Największym…

Dialog z nastolatkiem? (Nie)Możliwy.

Christopher W. Moore, teoretyk i praktyk mediacji, definiuje mediatora jako hydraulika komunikacji. Widzi on mediatora jako osobę „udrażniającą” kanał komunikacji…

To, co łączy

Jestem ogromnie sfrustrowana tym, że w przestrzeni publicznej nie ma dialogu. W tym co, co słyszę i czytam, widzę tylko…

Gdy do stołu siada z nami konflikt.

Pragnęlibyśmy usiąść do wigilijnego stołu w spokojnej, rozluźnionej atmosferze. Gdy jednak przez cały rok, nie zajmowaliśmy się napięciami, odkładając je…

Więcej empatii w biurze?

Empatia w pracy? Jeszcze dwa-trzy lata wcześniej takie zestawienie słów brzmiało jak sprzeczność. Dziś empatia jest wymaganą kompetencją.